エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
I tried making a ‘to-don’t list’ instead of a to-do list. Here’s what I learned
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
I tried making a ‘to-don’t list’ instead of a to-do list. Here’s what I learned
The fog of the pandemic has made it difficult to get stuff done. After a certain point, our usual... The fog of the pandemic has made it difficult to get stuff done. After a certain point, our usual modes of time management no longer feel efficient. The classic to-do list may feel less like a motivational tool and more like a hanging obligation—and an overly familiar one, at that. During the course of this remote-work experiment, I’ve noticed in myself a waning of energy. Slowly but surely the af