エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント2件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Quasimondo - Mario Klingemann's Flash Blog: Flash 8: Depth Of Field Simulation
Flash 8: Depth Of Field Simulation An attempt to simulate an out-of-focus depth of field effect b... Flash 8: Depth Of Field Simulation An attempt to simulate an out-of-focus depth of field effect based on a depth map, plus a demonstration for the possibility to create blurs with smoothly increasing radius in Flash. A depth map is a greyscale image which shows the distance of each pixel to the camera - white pixels are close, black pixels are far away (at least in my experiment, in other applicat
2006/11/02 リンク