次回から自動でログインする 新規登録
![CRAWLER](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/22fa17ceb3af336b067077edeb9531a14a98b4d1/height=288;version=1;width=512/http%3A%2F%2Ftokyocitysymphony-com.s3.amazonaws.com%2F0422%2Fimg%2F0422_ogp_icon_001.jpg)
Mon 05 Nov 2012 CREATE_THE_FUTURE_PROJECT commercial works, diarydiary, info 子供向けのワークショップを行いました。 終わってみると子供達から教わることばかり。 talk_at_FabCafe interviews Categories AI1 announcement197 art works104 commercial works23 diary455 DJ9 entertainment11 favorite_artworks2 interview7 memo11 old diary882 talk6 tech_note(max/msp/jitter, proce55ing)3 uncategorized90 youtube5 忘備録2 Archives 20201 20194 201511 201414 20
Art Direction: Yugo Nakamura (tha ltd.) Design / Video: Taro Yumiba (tha ltd.) Programming: Ars Electronica FutureLab Project Management: Anna Kuthan (Ars Electronica FutureLab)
Botanicus Interacticus from Disney Research turns plants into multi-touch surfaces, simply by placing an electrode in the soil. Botanicus Interacticus has a number of unique properties. This instrumentation of living plants is simple, non-invasive, and does not damage the plants: it requires only a single wire placed anywhere in the plant soil. Botanicus Interacticus allows for rich and expressive
0 Daihei Shibata 1/10/24 Daihei Shibata 1/10/24 ロボメカ男 デザインあ neo Read More Daihei Shibata 1/5/24 Daihei Shibata 1/5/24 新しい理科 東京書籍 Read More Daihei Shibata 12/28/23 Daihei Shibata 12/28/23 SIGMA ART line SIGMA Read More Daihei Shibata 12/27/23 Daihei Shibata 12/27/23 情熱大陸 MBS/TBS Read More Daihei Shibata 12/26/23 Daihei Shibata 12/26/23 KAJIMA CONCRETE BASE KAJIMA Read More Daihei Shibata 12/25/23 D
JOUR NEY INTO CLOUD you need to upgrade your flash player. ABOUT GALLERY CONTACT Tweet
If you’ve seen any reality zoo/wild-life program you’ll recognize this. Five minutes into the show you’re confronted with a wounded, magnificent animal, held in captivity so its caretakers can nurture and feed it. And inevitably, after three commercial breaks, they release it, teary-eyed, back into the wild. Choices, the core of generative art, the code making decisions instead of
SYNOPSIS : A traditional Japanese song meets science fiction, future agriculture, teenage story, blip music and eccentric animation in a story of quantum physics across time. DESCRIPTION : After The Industrial Revolution,science might be a replacement over a religion's authority. Indeed we could lately believe the universal facts only though scientific solutions. Meanwhile quantum mechanics the f
openFrameworksとは - 歴史と特徴 openFrameworks (オープンフレームワークス) は、C++で記述された「クリエイティブなコーディング」のためのオープンソースのツールキットです。Mac OSX、Windows、Linuxで動かすことが可能で、iPhoneやiPadなどのiOSのデバイス上で実行することも可能です。openFrameworksは、2Dや3Dのグラフィック、動画やアニメーション、音声など、様々なメディアを簡単に扱うことが可能なため主にメディアアートやインタラクティブなメディアで活発に活用されています。 開発の歴史 openFrameworksは、2004年にアーティストでありプログラマーでもあるZach Liebermanが、ニューヨークにあるパーソンズ大学の大学院で教鞭をとっていた際に、アートを学ぶ学生のための作品制作ツールとして開発されました。彼
At first I photographed stop motion animation. And I displayed the photographs in my room and photographed it again. Enjoy a connection with the world of the room and the world in the photograph. Thanks for watching.Some musicians add music on my video and reupload it. Thank you very much. オオカミとブタのコマ撮り写真を撮って、それを部屋に置いていく様子を再びコマ撮りにしました。2重コマ撮り。写真と部屋、2次元と3次元が織りなす、次元ハイブリッドコマドリエクスタシーー!!!!!!
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く