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rendererの検索結果1 - 28 件 / 28件

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rendererに関するエントリは28件あります。 UnityC++コンピュータ などが関連タグです。 人気エントリには 『GitHub - splitbee/react-notion: A fast React renderer for Notion pages』などがあります。
  • GitHub - splitbee/react-notion: A fast React renderer for Notion pages

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      GitHub - splitbee/react-notion: A fast React renderer for Notion pages
    • Writing a TrueType font renderer

      This post was discussed further on Hacker News. 09 Jan, 2024: There was an issue with newsletter signups. If you tried to sign up, please try again! You should see a success message. Text is the medium of digital interaction, and text rendering has an outsized impact on the overall fit and finish of any system. It therefore pains me that axle has for years relied on a low-resolution 8x8 bitmap fon

      • GitHub - google/forma: An efficient vector-graphics renderer

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          GitHub - google/forma: An efficient vector-graphics renderer
        • MoonRay Production Renderer

          MoonRay is DreamWorks’ open-source, multi-award-winning, state-of-the-art production MCRT renderer, which has been used on feature films such as How to Train Your Dragon: The Hidden World, The Bad Guys, Puss In Boots: The Last Wish, the newest release, Kung Fu Panda 4, as well as future titles. MoonRay was developed at DreamWorks and is in continuous active development and includes an extensive li

          • GitHub - EmbarkStudios/kajiya: 💡 Experimental real-time global illumination renderer 🦀

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              GitHub - EmbarkStudios/kajiya: 💡 Experimental real-time global illumination renderer 🦀
            • GeForce RTX の超解像 AI “ RTX VSR ” を、MPC-BE / MPC HC / PotPlayer などで使えるようにする「MPC Video Renderer」

              ウェブページ上のアニメ映像を、リアルタイムに高画質化してくれる Chrome 拡張機能「AnimeSR」 GeForce RTX 40 および 30 シリーズの GPU が搭載されている PC 上では、「RTX Video Super Resolution(RTX VSR)」と呼ばれる超解像技術を使用し、Google Chrome や Microsoft Edge 上でストリーミング動画を綺麗に拡大することができます。 通常、超解像 AI が適用されるのは、Google Chrome と Microsoft Edge 上で再生している動画のみになりますが、「MPC Video Renderer」というビデオレンダラを使用することにより、MPC-BE / MPC HC / PotPlayer などのプレイヤー上でも「RTX Video Super Resolution」を使用できるようになり

                GeForce RTX の超解像 AI “ RTX VSR ” を、MPC-BE / MPC HC / PotPlayer などで使えるようにする「MPC Video Renderer」
              • GitHub - kciter/ascii-3d-renderer.js: 3D Renderer using ASCII.

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                  GitHub - kciter/ascii-3d-renderer.js: 3D Renderer using ASCII.
                • 【Unity】Trail Rendererを使って軌跡を光らせる方法 | STYLY

                  マグロの軌跡を光らせてみた 以下の作品で、トビウオみたいにジャンプしているマグロが何匹かいると思います。 そのマグロ達の後ろから出ている白い軌跡が「トレイルレンダラー」です。 (画面中央の矢印ボタンをクリックするとシーンを起動できます) 今回は、このトレイルレンダラーをSTYLYで使うための手順を紹介します。 トレイルレンダラーとは? トレイル(trail)は「何かが通った跡」というニュアンスの英単語です。「流星の尾」みたいな意味もあって、今回はそのイメージに近いかもしれません。 トレイルレンダラー(Trail Renderer)を使うと、オブジェクトが動くときに、その後ろに軌跡を生成できます。 トレイルレンダラーはUnityに標準で搭載されていますので、Assetを追加しなくても使えます。 詳しくは、Unity公式ページをご覧ください。 https://docs.unity3d.com/

                    【Unity】Trail Rendererを使って軌跡を光らせる方法 | STYLY
                  • GitHub - MichaelMure/mdr: MarkDown Renderer for the terminal

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                      GitHub - MichaelMure/mdr: MarkDown Renderer for the terminal
                    • GitHub - lexbor/lexbor: Lexbor is development of an open source HTML Renderer library. https://lexbor.com

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                      • Splitting the Atom: Introducing Lumberyard’s New Photorealistic Renderer | Amazon Web Services

                        AWS for Games Blog Splitting the Atom: Introducing Lumberyard’s New Photorealistic Renderer Authored by Chanelle Mosquera and Doug Erickson of the Amazon Lumberyard team. For over 5 years, Amazon Lumberyard‘s graphics engine has served our customers in fine stead. As we looked to our future, we recognized that its fixed approach to rendering and its established feature set would limit our customer

                          Splitting the Atom: Introducing Lumberyard’s New Photorealistic Renderer | Amazon Web Services
                        • TDD with React Test Renderer - LogRocket Blog

                          LogRocket’s Galileo AI watches every session, surfacing impactful user struggle and key behavior patterns. It’s no secret that Enzyme has become the de facto standard for React components testing, but there are other good options around. For example: React Test Renderer. I personally like Test Renderer because of the way it works: it renders React components into pure JavaScript objects that are e

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                          • GitHub - NotionX/react-notion-x: Fast and accurate React renderer for Notion. TS batteries included. ⚡️

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                            • GitHub - DioxusLabs/blitz: High performance HTML and CSS renderer powered by WGPU

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                              • GitHub - ultralight-ux/Ultralight: Lightweight, high-performance HTML renderer for game and app developers.

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                                • 【Unity】Mesh Rendererから卒業して爆速パフォーマンスをゲットしよう。BatchRendererGroup 2022の詳解|技術ブログ|北海道札幌市・宮城県仙台市のVR・ゲーム・システム開発 インフィニットループ

                                  ホーム 技術ブログ 【Unity】Mesh Rendererから卒業して爆速パフォーマンスをゲットしよう。BatchRendererGroup 2022の詳解 【Unity】Mesh Rendererから卒業して爆速パフォーマンスをゲットしよう。BatchRendererGroup 2022の詳解 仙台で3Dゲームクライアント開発を行っております、にしきんです。 メッシュの描画発行も例によってPS4世代から活発に動いたトピックだと思います。GPU駆動なMDIが有名でしょうか。現在では、カオス化したジオメトリパイプラインを再定義するメッシュシェーダーというものまで登場しました。 ここまでの話だけでUnityのMeshRendererが処理時間的に遅い理由は十分に説明できて、単一の描画対象の情報のみをバインドする、「レガシーな」とでもいうべきDrawCallと対応しているからです。個人的には、

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                                  • 【Unity】Renderer.materialで取得したマテリアルは自分で破棄しないとリークする話 - LIGHT11

                                    Renderer.materialで取得したマテリアルは自分で破棄しないとリークするというお話です。 Renderer.material? 自分で破棄しないとリークする MeshFilter.meshも同様 破棄されていることを確認する Unity2018.4.6 Renderer.material? Renderer.materialにアクセスするとレンダラのマテリアルを取得できます。 このとき、マテリアルがこのオブジェクト用に複製されます。 docs.unity3d.com Renderer.materialsも同様です。 なお、代わりにRenderer.sharedMaterialを使うとマテリアルが複製されず元のマテリアルを参照します。 自分で破棄しないとリークする さてこのようにRenderer.materialを通して取得したマテリアルは、自分で破棄しないとリークします。 マニ

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                                    • GitHub - yisibl/resvg-js: A high-performance SVG renderer and toolkit, powered by Rust based resvg and napi-rs.

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                                      • Unity_Particle_Trails/Rendererメモ

                                        Ribbon:パーティクルパーティクルをつなげるように線が伸びる Particles:発生源からパーティクルに追従する線が伸びる Mode:Ribbon Ribbon Count パーティクルを繋ぐリボンの数

                                          Unity_Particle_Trails/Rendererメモ
                                        • Rive Renderer — now open source and available on all platforms

                                          We’re excited to announce the Rive Renderer is officially open source and available on all platforms. It isn’t hyperbolic to say what you can do with Rive is about to change in an earth-shattering way. The Rive Renderer is custom-built for Rive content, for animation, and for runtime. Now you can draw an unprecedented amount of vector graphics with mega fast rendering. Want to fill the screen with

                                            Rive Renderer — now open source and available on all platforms
                                          • 4年半ぶりのメジャーアップデート「TMPGEnc MPEG Smart Renderer 6」

                                              4年半ぶりのメジャーアップデート「TMPGEnc MPEG Smart Renderer 6」
                                            • 既存のページに部分的にReactを導入する - Tech&News renderer

                                              Facebook社によって開発されたReactですが、段階的にシステムに導入できるように設計されています。SPAで用いられることが多いですが、最小限のコンポーネントの利用だけでもできることをご存知でしょうか。 いきなり大規模にReactを使うとなるとハードルが高くとっつきにくいかと思いますので、まずは小さくはじめてみましょう。 既存のWEBサイトにReactを導入する①Reactを描画するエリアを作るまずはHTML要素に空のDiv要素を設けてReactが描画される場所を作ってあげます。要素にユニークなidを付与します。

                                              • GitHub - mitsuba-renderer/mitsuba2: Mitsuba 2: A Retargetable Forward and Inverse Renderer

                                                Mitsuba 2 is a research-oriented rendering system written in portable C++17. It consists of a small set of core libraries and a wide variety of plugins that implement functionality ranging from materials and light sources to complete rendering algorithms. Mitsuba 2 strives to retain scene compatibility with its predecessor Mitsuba 0.6. However, in most other respects, it is a completely new system

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                                                • Building a PS1 style retro 3D renderer

                                                  Building a PS1 style retro 3D renderer Posted 30 Nov 2021 | Share: I’ve started a new side project I’m pretty excited about. I’m making a fantasy console-based inspired by PS1 era technology. There is quite a lot to the project, but for now, I wanted to talk about the rendering, which was my first step in this project. In this article, I’ll detail all I’ve learned in researching the PS1 and other

                                                  • GitHub - enzet/map-machine: Python renderer for OpenStreetMap with custom icons intended to display as many map features as possible

                                                    The Map Machine project consists of a Python OpenStreetMap renderer: SVG map generation, SVG and PNG tile generation, the Röntgen icon set: unique CC-BY 4.0 map icons. The idea behind the Map Machine project is to show all the richness of the OpenStreetMap data: to have a possibility to display any map feature represented by OpenStreetMap data tags by means of colors, shapes, and icons. Map Machin

                                                      GitHub - enzet/map-machine: Python renderer for OpenStreetMap with custom icons intended to display as many map features as possible
                                                    • Reactのテストライブラリを比較する - react-test-renderer, enzyme, react-testing-library - Qiita

                                                      Reactのテストライブラリを比較する - react-test-renderer, enzyme, react-testing-libraryテストReactenzymereact-testing-libraryreact-test-renderer Reactのユニットテストでよく使われるライブラリにenzymeがあります。 enzymeを紹介する記事を見ているとshallowが旨味の一つであり、簡単に単体テストが出来るとよく紹介されるのを見かけます。 Jestと用いられる、enzyme以外のライブラリもいくつかあるようなので、人気な理由とその使い方を備忘録がてら紹介しようと思います。 Jest まずはJestについて簡単に特徴を紹介します。 公式サイト:https://jestjs.io/docs/ja/tutorial-react facebook製のテストフレームワーク crea

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                                                      • GitHub - rosylilly/react-jsx-renderer: A React component for Rendering JSX

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                                                        • Sprite Renderer等のクリックやタップよりuGUIの操作を優先する【Unity】【uGUI】 - (:3[kanのメモ帳]

                                                          この記事でのバージョン Unity 2019.2.21f1 はじめに Unityはマウスのクリックやスマホでのタッチを簡単に取得する事できます。 private void Update(){ if (Input.GetMouseButton(0)) { Debug.Log("マウスのクリック発生中"); } if (Input.touchCount > 0) { Debug.Log("タッチ発生中"); } } ただ、uGUIのボタン等と被っていると両方のイベントが同時に発生してしまいます。 今回はそんな時にuGUIの操作を優先する実装方法の紹介です! なお、記事中の画像は以下のアセットを使っております。 2D Medieval Fantasy Character Pack | 2D Characters | Unity Asset Store IsPointerOverGameObjec

                                                            Sprite Renderer等のクリックやタップよりuGUIの操作を優先する【Unity】【uGUI】 - (:3[kanのメモ帳]
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