The Review of Economic Studies is one of the core journals in economics. It is essential reading for economists, consistently ranking among the top five journals.About us Latest News New Looming Large or Seeming Small? Attitudes Towards Losses in a Representative Sample 10 September 2024 Jonathan Chapman, Erik Snowberg, Stephanie Wang, and Colin Camerer We measure individual-level loss aversion u
EVIEWS 12 UNIVERSITY EDITION & Student Version Lite 12 The EViews University Edition is a full featured version of EViews designed for the rigorous curriculum of university professors and the needs of modern students. A free EViews 12 Student Version Lite is also available for students, however, with some usage limitations. Discover which version of EViews is right for you! What is EViews? EViews
値段の「¥マーク」を小さくしたら購入率が大きく改善された。機能は「体験」で成果が激変する。10周年の「メルカリ」に聞く新機能の開発の裏側。3つの成功施策。 10周年を迎えた「メルカリ」さんを取材しました。 株式会社メルカリ Product Manager 塚本 佳実さん、UX Design Manager 宮本 麻子さん「メルカリ」について教えてください。塚本: 「メルカリ」は、国内最大手のフリマアプリです。2023年の7月にサービス開始からちょうど10周年を迎えました。 直近のアクティブユーザー(MAU)は2,200万人以上に、四半期のGMV(流通金額)は2,500億円以上に到達しています。 累計だと30億品以上が出品されていて、販売の速度でいうと「1秒間に7.9個の商品が売れている」というデータもあります。 この10年間でのトレンドの変化としては、取引されている「ブランド」にも変化が出
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く