エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
How to Get the True Measure of a Mobile Ad
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
How to Get the True Measure of a Mobile Ad
The measure of who we are may be what we do with what we've got, to paraphrase Vince Lombardi. Bu... The measure of who we are may be what we do with what we've got, to paraphrase Vince Lombardi. But what if we don't know what we've got? That's the world of mobile marketing, where measurement and measuring the measurements is becoming a new obsession-, often without clarifying much. Marketers following audiences in the great migration to mobile video can often count the percentage of times people