エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
子どもの実態に応じた組体操・組立体操指導に関する研究
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
子どもの実態に応じた組体操・組立体操指導に関する研究
The object of this study is to check up how to teach children on the pair exercises / pyramid exe... The object of this study is to check up how to teach children on the pair exercises / pyramid exercises in accordance with their actual state through formative evaluation of the teaching and by elucidating the tightness of the exercises felt by children. The subjects were 517 the 6th graders of elementary school and 16 of teachers who taught them. Surveys were carried out with different format of