エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Customer Journey Maps vs. User Journeys
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Customer Journey Maps vs. User Journeys
A long time ago (circa 2014) I developed a reasonably complex UCD methodology for multi-channel c... A long time ago (circa 2014) I developed a reasonably complex UCD methodology for multi-channel customer journey mapping — the kind of thing that requires qualified UX or Service Design practitioners to execute, but that, when properly executed, could truly leverage the power of modern MarTech stacks such as Adobe or Salesforce. As I was training people around the world, the one thing that came up