エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
GPU Ray Tracing in One Weekend
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
GPU Ray Tracing in One Weekend
In January 2016, Peter Shirley released the e-book Ray Tracing in One Weekend, which is a quick a... In January 2016, Peter Shirley released the e-book Ray Tracing in One Weekend, which is a quick and gratifying introduction to ray tracing and rendering. Recently I was inspired to implement the book on the GPU to create a project which shows how to trace rays using compute shaders as easily as possible. Yes, fragment shader based ray marching is easier, but compute can actually scale up to a prod