エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
The PR Agency Behind Warby Parker, Everlane and Glossier Goes International
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
The PR Agency Behind Warby Parker, Everlane and Glossier Goes International
NEW YORK, United States — Derris, the communications agency behind a lengthy list of direct-to-co... NEW YORK, United States — Derris, the communications agency behind a lengthy list of direct-to-consumer brands including Warby Parker, Everlane, Reformation and Glossier, is getting serious about the international market. In January, it acquired London-based agency Sample, a boutique firm owned by veteran publicists Giorgina Whittaker and Naomi Meitiner, in a cash transaction. The company declined