エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
フィレンツェの洗礼堂第二の扉の浮彫の構成(大会報告)
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
フィレンツェの洗礼堂第二の扉の浮彫の構成(大会報告)
Ghiberti's reliefs have a quality to narrate the subjects. The author assumes this quality is the... Ghiberti's reliefs have a quality to narrate the subjects. The author assumes this quality is the same meaning as his words "molto copiosa" in the Commentary. In his 2nd door, to narrate the story he adopted the large pictorial space and the alloted scenes in layers is given the continuity by a movement from left to right or in a zigzag way. This movement stops at the last panel. (La composizione