エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Why the Oscars keep disqualifying Alejandro Iñárritu's movies from the original score competition
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Why the Oscars keep disqualifying Alejandro Iñárritu's movies from the original score competition
The urgent request came in May for composer Ryuichi Sakamoto. Could he fly to Los Angeles — tomor... The urgent request came in May for composer Ryuichi Sakamoto. Could he fly to Los Angeles — tomorrow, if possible — to meet with Alejandro G. Iñárritu? The director wanted Sakamoto to create the score for “The Revenant,” his 19th-century wilderness epic. The acclaimed Japanese composer was recovering from throat cancer. “I was afraid the stress of doing this film would cause the cancer to return,”