エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Start-Ups Seek to Help Users Put a Price on Their Personal Data (Published 2012)
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Start-Ups Seek to Help Users Put a Price on Their Personal Data (Published 2012)
Facebook’s pending initial public offering gives credence to the argument that personal data is t... Facebook’s pending initial public offering gives credence to the argument that personal data is the oil of the digital age. The company was built on a formula common to the technology industry: offer people a service, collect information about them as they use that service and use that information to sell advertising. People have been willing to give away their data while the companies make money.