I just uploaded a new tutorial that shows how to tap into hardware acceleration when building your AIR applications for Android. This will greatly increase the performance of your applications as a lot of the rendering work can be offloaded to the GPU. You can also download the app I built from the Android market by clicking on the link below. AIR GPU for Android on AppBrain
The state of Adobe AIR For information about the transition of Adobe AIR, please visit the HARMAN website and the Adobe AIR Community Forum. AIR developers needing assistance can also contact HARMAN at adobe.support@harman.com. For information about using Adobe APIs for Creative Cloud, Document Cloud, Experience Cloud and Experience Platform, visit adobe.io/apis More Adobe developer resources are
Flash Player’s EOL is coming at the end of 2020. See the roadmap for Flash Player and AIR’s EOL: Adobe Flash Player EOL General Information Page The Future of Adobe AIR You can access the archived documents relevant to Flash Runtime even after the Flash EOL date. We are providing access to the archived documents for all the user/developers community to download. These documents are now no longer u
「ウェブリブログ」は 2023年1月31日 をもちましてサービス提供を終了いたしました。 2004年3月のサービス開始より19年近くもの間、沢山の皆さまにご愛用いただきましたことを心よりお礼申し上げます。今後とも、BIGLOBEをご愛顧賜りますよう、よろしくお願い申し上げます。 ※引っ越し先ブログへのリダイレクトサービスは2024年1月31日で終了いたしました。 BIGLOBEのサービス一覧
デバイス連動型 AIR アプリの紹介と Tips taiga (taiga.jp) 2008/07/30 © 2008 taiga.jp 1 / 18 自己紹介 • フリーランスの Web ディレクター/デザイナー • F-site(Flash の UserGroup) スタッフ • たまにブログ書いてます http://blog.taiga.jp/ 2008/07/30 © 2008 taiga.jp 2 / 18 AIR ThermoHygrometer 2008/07/30 © 2008 taiga.jp 3 / 18 AIR ThermoHygrometer • 主な機能 – 1 秒ごとに温度/湿度を測定 – グラフ表示 ( Flex の AreaChart を使用) 2008/07/30 © 2008 taiga.jp 4 / 18 AIR ThermoHygrometer •
しかしながら、どの場合をとっても、簡易にプログラムを作ろうとすればOSの機能が制限され、それをフルに活かすには最低でも三つの言語が必要だった。 Qtをはじめとするクロスプラットフォーム用の優秀なフレームワークを使えば、どんなOSでも動くソースコードを一つの言語で全てを記述できて処理も高速だが、デザインと機能を分離しづらく、ソースコードが読みにくくなりがちだし、実行ファイルのサイズが大きくなる。 今回のようにAdobe AIRとOSネイティブなプログラムを連携させる場合、ActionScript(≒JavaScript)と、CあるいはC++言語さえ知っていれば、インターフェース部分をAIRで設計し、それ以外の処理をOSネイティブなコードで実行できる。 また、OSの機能の一部がPOSIXで標準化されたりしているおかげで、インターフェース以外の大部分は各種OSで共通のソースコードを使える。この点
Preprocessor Support in Brackets I’ve loved Brackets from day 1, but as someone who uses Sass for nearly all of his personal projects, the lack of preprocessor support has ranged from a minor inconvenience to a real pain. And that’s one of the reasons I’m incredibly excited about the latest release of Brackets. We’ve started to add support for preprocessors to some of Brackets’ innovative features
This domain may be for sale!
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く