データ分析グループの組織編制とその課題 マーケティングにおけるKPI設計の失敗例 ABテストの活用と、機械学習の導入 #CWT2016Tokoroten Nakayama
Dropboxは、オンライン写真共有分野への参入に関心があることを繰り返し示唆している。それを示す最新の証拠が、クラウドベースの写真ライブラリを提供する新興企業Snapjoyの買収だ。 参考までに、Snapjoyのプラットフォームを利用すると、複数のオンラインおよびオフラインのソース(例えば、Flickrやデスクトップ、「iPhone」など)から写真を集めて、クラウドベースのアカウントに保存することが可能だ。ユーザーは写真の一部または全部を、選択した友達への招待状送付によって共有するのか、それともソーシャルネットワーク上で共有するのかを選ぶことができる。 Snapjoyの洗練された写真ストリームは、ユーザーが写真を「live」した順番(元々の写真が生成された時間に基づいていると思われる)で写真を表示するが、これはSnapjoyが提供を目指した差別化の1つだ。 Snapjoy幹部陣は米国時間
Today we’re excited to welcome a new member of the Dropbox family under unusual circumstances. Though he's joining us now, his contributions to Dropbox date back to day one, all the way to the very first lines of code. Some people only need to be introduced by their first name, and the BDFL is one of them. Dropbox is thrilled to welcome Guido, the creator of the Python programming language and a l
This service has been discontinued Seven years ago, we had a dream of helping people easily receive information from anyone. Over the years, we have helped over one million users - for free. We have enjoyed the ride, but we have also faced challenges. Although we gave it our best, we regret to announce that it is time to say goodbye. Thank you for your support and for sharing this journey with us.
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く