設計ドキュメント腐る問題、 Git管理で運用してみた 本当のところ 2023.12.5 真野隼記 ドキュメント管理を制する 陳腐化を防ぐための実践事例 Lunch LT
Note: this document is no longer the definitive source for this information. Please see the official documents in the WG21 and WG14 document registers for the latest information. Title: C xor C++ Programming WG21 Document Number: P2735R0 WG14 Document Number: N3065 Date: 2022-12-05 Author, Affiliation: Aaron Ballman <aaron@aaronballman.com>, Intel Audience: SG22 C and C++ Compatibility Study Group
電子情報学特論: Chromium のアーキテクチャを解き明かす 〜 EEIC の授業が生きるプロダクトの世界〜 Kentaro Hara 2020 April (๑>ᴗ<๑) * * * *
Scroll Back: The Theory and Practice of Cameras in Side-Scrollers Scroll Back The Theory and Practice of Cameras in Side-Scrollers By Itay Keren, owner of studio Untame, creator of upcoming game Mushroom 11 [This post is a modified version of a talk I gave at the Independent Games Summit, GDC 2015. It contains some background information on 2D scrolling, along with plenty of classic gaming nostalg
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く