There’s no mistaking that Elden Ring is one of those games that will go down as one of the all time greats. The beautiful vistas, incredibly designed world, and mechanic-rich boss battles come together to create a jaw-dropping experience. Shadow of the Erdtree, Elden Ring’s only announced DLC, is primed and ready to enhance the…
Something went wrong (but it’s not your fault) Log into the Cloudflare dashboard. Ensure the website you want to update is selected. Click the DNS app. Scroll down to Custom Nameservers. Click Add Custom Nameservers and enter nameserver hostnames. (e.g. ns1, ns2, ns3). Cloudflare will assign IPv4 and IPv6 to your nameservers. Add the Custom Nameservers and IP addresses to your domain registrar’s D
I wrote the following about YouTube the other day: I went through a period where I wrote about YouTube a lot. It was fascinating to me to watch web video take off and the lessons we all learned from YouTube's success were important. I am an afficianado of web services. I love using them, figuring out how they work, the neat stuff you can do with them. I learn so much from using the web. And I try
調査は1月9日から16日まで、全国のiモードユーザーを対象に実施したもので、有効回答数は5982人。 デパートやショッピングセンター、専門店などからの「セール情報」の入手経路に関する質問では、「チラシ・DM(ダイレクトメール)」が71.9%で第一位。以下、39.4%の「テレビ」、25.7%の「新聞」、21.0%の「雑誌」、19.1%の「クチコミ」となった。 セール情報をどこから入手したいかについては、「チラシ・DM(ダイレクトメール)」が61.3%で最も多く、以下「テレビ」が36.2%、「携帯へのメールマガジン」が31.3%、「携帯インターネット」が29.1%、「新聞」が23.4%と続いた。 携帯電話から利用したいセール情報については、75.2%が「プレゼント・割引クーポン」と回答。それ以外は、「セールイベントの開催期間」が65.9%、「割引率」が61.8%、「セール商品情報」が56.8%
ネットレイティングスは1月29日、アイブリッジと共同で「商品・サービスのネット利用に関する調査〜企業メーカーサイトの利用者評価」の調査結果を公表。ネット利用者の購買行動プロセスが明らかになった。 同調査では、「パソコン、オーディオ、家電メーカー」、「クレジット会社」、「証券会社」、「就職・転職会社」の4業種を対象に、商品・サービスの購入検討段階で、ネットメディアが消費行動に与える影響を抽出。調査の結果、ウェブ利用者の間で影響を与えているのは、ネットだけでなく、他の媒体も関係していることが明らかになった。 具体的には、例えばクレジットカード会社の利用を検討する際、サービスの認知段階では、ネット(企業サイト、一般サイト、バナー・メール、メルマガ)が41%でトップ。以下、テレビ(20%)、店頭(13%)の順。さらに、ネットメディアの中では「企業サイト」がもっとも影響を与えていることが判明した。
Usability News is a free web newsletter that is produced by the Software Usability Research Laboratory (SURL) at Wichita State University. The SURL team specializes in software/website user interface design, usability testing, and research in human-computer interaction. Barbara S. Chaparro, Editor Article Moved. During our site restructuring, the article "Eye Gaze Patterns while Searching vs.
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く