Hiya, folks, and welcome to Week in Review (WiR), TechCrunch’s digest of the past week in tech news. It’s TC’s column that highlights the major stories over the past few days, and &#
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オンラインデーティングの世界に革命を起こしたアプリ「Tinder」が本格的に日本進出を進める。1月24日、Tinderのエリー・セイドマンCEOが来日。Business Insider Japanは同氏に単独インタビューを行い、日本市場での経営方針について聞いた。 非ゲーム系で Netflixに次ぐ2位 「出てくる顔をスワイプしてマッチング」—— そんな革命的なコンセプトでミレニアル世代のデートの常識を覆したTinder。 関連記事:Tinder女子、なぜデートアプリにドハマりするのか?—— 求めてるのは王子様でもセックスでもない すでにローンチから7年が経つが、happnやHinge、Bumbleなどの後続アプリを抑え、いまもデーティングアプリの王者として君臨する。 注目すべきはここ2年の成長スピードだ。現在の有料会員数は約410万人だが、2016年からの2年間でアプリのダウンロード数は
Tinder recently swiped right on the web. Their new responsive Progressive Web App — Tinder Online — is available to 100% of users on desktop and mobile, employing techniques for JavaScript performance optimization, Service Workers for network resilience and Push Notifications for chat engagement. Today we’ll walk through some of their web perf learnings. Journey to a Progressive Web AppTinder Onli
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