総合 テクノロジー・ガジェット フード・飲食店 プロダクト ファッション 音楽 ゲーム・サービス開発 映像・映画 スポーツ まちづくり・地域活性化
![マイクロ・パトロン・プラットフォーム - CAMPFIRE(キャンプファイヤー)](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/1295d3cb792257ce155d89f2658f02d636912375/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fstatic.camp-fire.jp%2Ffrontend%2F_app%2Fimmutable%2Fassets%2Fogp.CjC_j6xk.png)
ForeUI is an easy-to-use UI prototyping tool, designed to create mockup / wireframe / prototypes for any application or website you have in mind. ForeUI is an easy-to-use UI prototyping tool, designed to create mockup / wireframe / prototypes for any application or website you have in mind. With ForeUI, your prototype project will be skinnable, since you can easily change the style of your prototy
Pinterestは、ボードにお気に入りの写真をペタペタと貼りつけていく感覚の、今最もアツいSNS。 他人のボードをフォローするなどして画像閲覧でき、その内容はファッション、ガジェット、インテリア、料理など、見ているだけでもとてもおもしろいですよ。 ユニークビジター数ではなんと既にInstagram超え。2006年当時のFacebook並の成長を見せているとも言われており、日本でもじわじわ人気が出てきそうです。 しばらく試してみたので使用感など紹介します。 Pinterestとは? カテゴリ: ソーシャルネットワーキング, 写真/ビデオ 現在の価格: 無料(サイズ: 4.2 MB) 販売元: Cold Brew Labs - coldbrewlabs リリース日: 2011/04/28 Pinterestは、部屋にあるボードに写真を貼り付けるように、Web上のボードへお気に入りの画像をどん
Dickson Fong shares the S.M.A.R.T. goal-setting criteria for defining user and business goals. Don’t try to create a good user experience… Create a S.M.A.R.T. one. I was a competitive road cyclist for four years. My bikes were good, but my race results were much less impressive. Instead of medals and trophies, all I had to show for it were shaved legs and a farmer’s tan. Regardless, on the road to
Product pages for e-commerce websites are often rife with ambitious intentions: Recreate the brick-and-mortar shopping experience. Provide users with every last drop of product information. Build a brand persona. Establish a seamless checkout process. Product pages for e-commerce websites are often rife with ambitions: recreate the brick-and-mortar shopping experience, provide users with every las
こんにちは、SMMLabの藤田です。 企業のマーケティング活動において、いまや無視できない重要な存在となったソーシャルメディアですが、ブログ、Twitter、Facebook、Google+、mixi……等々メディアの多様化により、担当者の運用負荷はますます大きくなることが懸念されます。総合的なマーケティングプランの中で、ソーシャルメディアごとの最適化と運用の合理化を図ることは、2012年の重要な課題の一つになるのではないでしょうか? そこで今回は、socialmediatodayに掲載された“Build Your Social Media Schedule For 2012”を元に、今年1年のソーシャルメディア運用を計画する際に、ご参考いただきたいスケジュール策定のヒントをご紹介します。 Photo by justDONQUE.images ■なぜ?と問い直すことから始めよう ソーシャル
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く