記事へのコメント1

    • 注目コメント
    • 新着コメント
    SasakiTakahiro
    SasakiTakahiro Coke Zero had the benefit of a bigger budget, it made clear choices about where it wanted to play in what looked like a more deliberate and distinct strategy/Pepsi Max's plan had a more traditional media flavor to it, delivering strong audiences for the advertising -- nothing wrong with that.

    2010/11/07 リンク

    その他

    注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています

    アプリのスクリーンショット
    いまの話題をアプリでチェック!
    • バナー広告なし
    • ミュート機能あり
    • ダークモード搭載
    アプリをダウンロード

    関連記事

    Coke Zero vs. Pepsi Max: Which Media Plan Worked Best? | Media - Ad Age

    Get More From Ad Age Register to become a member today. You'll get the essential information you ...

    ブックマークしたユーザー

    • SasakiTakahiro2010/11/07 SasakiTakahiro
    • fuyu_kjp2010/11/05 fuyu_kjp
    すべてのユーザーの
    詳細を表示します

    同じサイトの新着

    同じサイトの新着をもっと読む

    いま人気の記事

    いま人気の記事をもっと読む

    いま人気の記事 - 暮らし

    いま人気の記事 - 暮らしをもっと読む

    新着記事 - 暮らし

    新着記事 - 暮らしをもっと読む

    同時期にブックマークされた記事