エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
ŷhat | Predicting customer churn with scikit-learn
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
ŷhat | Predicting customer churn with scikit-learn
Customer Churn "Churn Rate" is a business term describing the rate at which customers leave or ce... Customer Churn "Churn Rate" is a business term describing the rate at which customers leave or cease paying for a product or service. It's a critical figure in many businesses, as it's often the case that acquiring new customers is a lot more costly than retaining existing ones (in some cases, 5 to 20 times more expensive). Understanding what keeps customers engaged, therefore, is incredibly valua