エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Dragging in 3D - The Right Way | zupko.info
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Dragging in 3D - The Right Way | zupko.info
Several months ago I did a blog post titled Dragging in 3D - The Easy Way. It was an no-math solu... Several months ago I did a blog post titled Dragging in 3D - The Easy Way. It was an no-math solution to being able to drag an object in 3D in multiple directions using the tools already built into Papervision. By creating an invisible Plane object, you could detect where it was hit by the mouse in 3D space - then move your object to that position. While that was cool and all - it definitely was j