エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント2件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
about:pixels
“It’s about time!” “Didn’t you already do that?” “It’s not broken, so why fix it?” When Mozillian... “It’s about time!” “Didn’t you already do that?” “It’s not broken, so why fix it?” When Mozillians hear that we’re updating the Mozilla brand identity, they respond with enthusiasm, impatience and confusion in equal measure. A brand identity – logo, tone, tagline, typeface – isn’t something to be trifled with, especially with a brand as well respected as Mozilla. Here’s what’s happening. Back in
2011/04/11 リンク