エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Use Tri-Planar Texture Mapping for Better Terrain | Envato Tuts+
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Use Tri-Planar Texture Mapping for Better Terrain | Envato Tuts+
You've probably run into terrain where the steep sides of a cliff have their texture stretched so... You've probably run into terrain where the steep sides of a cliff have their texture stretched so much that it looks unrealistic. Maybe you have a procedurally generated world that you have no way to UV unwrap and texture. Tri-planar mapping provides an elegant technique to solve these issues and give you realistic textures from any angle or on any complex shape. Here you will learn about the tech