エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Want High Engagement on Facebook? Offer Coupons [STUDY]
Want High Engagement on Facebook? Offer Coupons [STUDY] Maybe General Motors should have tried of... Want High Engagement on Facebook? Offer Coupons [STUDY] Maybe General Motors should have tried offering coupons on Facebook. That's the gist of a new report from Wildfire Interactive. The study looked at 10,000 randomly sampled Facebook campaigns to see which got the highest response rates and earned media. Among the findings were a lack of correlation between the two. The campaigns that got the m
2012/05/17 リンク