エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント2件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Ian Birnie
IAN BIRNIE 1 Vincere (Marco Bellocchio) Mussolini’s scorned “first wife” descends into madness wh... IAN BIRNIE 1 Vincere (Marco Bellocchio) Mussolini’s scorned “first wife” descends into madness while Italy rushes to crown the Duce. Mixing Soviet montage, Expressionist lighting, silent films, newsreels, melodrama, and parody, Vincere plunges the viewer into the black hole of Fascism. 2 The White Ribbon (Michael Haneke) In a north German village ca. 1914, evil walks among the farmers and sits dow
2009/12/20 リンク