エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
‘Oppenheimer’ doesn’t show us Hiroshima and Nagasaki. That's an act of rigor, not erasure
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
‘Oppenheimer’ doesn’t show us Hiroshima and Nagasaki. That's an act of rigor, not erasure
‘Oppenheimer’ doesn’t show us Hiroshima and Nagasaki. That’s an act of rigor, not erasure (Los An... ‘Oppenheimer’ doesn’t show us Hiroshima and Nagasaki. That’s an act of rigor, not erasure (Los Angeles Times photo illustration; photos by Melinda Sue Gordon/Universal Pictures, AP Photo, Getty Images) The key word in Christopher Nolan’s “Oppenheimer” is “compartmentalization.” It’s a security strategy, introduced and repeatedly enforced by Col. Leslie R. Groves (Matt Damon) in his capacity as dir