The students with wider range of academic ability have been matriculated in a university in recent years, because the various ways of the entrance examination have been performed. At the same time, the lectures held in a university are now forced to adapt the student groups, which include such a wide range of academic ability. To seek the suitable way for teaching the student groups including such
第20回 大学教育研究フォーラム 個人研究発表(2014.03.18-19) 【A1:教育評価研究部会】 大学教職員を対象としたIR のプログラム開発に関する研究-リサーチ・クエスチョンの導き方に焦点をあてて- 川那部隆司(立命館大学) 鳥居朋子(立命館大学) 石本雄真(立命館大学) 河井亨(立命館大学) 大学連携による教学IR のすゝめ-F レックスにおける学生意識調査の分析- 田中洋一(仁愛女子短期大学) 入澤学(株式会社システムグラフィ) 山川修(福井県立大学) 大阪府立大学のIR の取り組み1-学生調査と教務データの活用- 高橋哲也(大阪府立大学) 深野政之(大阪府立大学) 溝上慎一(京都大学) 大阪府立大学のIR の取り組み2-e ポートフォリオデータの活用- 星野聡孝(大阪府立大学) 新井隆景(大阪府立大学) 深野政之(大阪府立大学) 【A2:教育評価研究部会】 理工系人材に求
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く