Actionscript3, Flash, Java, C#, C++, Algorithms & ImageprocessingInstalling PBDT You can install PBDT just like any Eclipse plug-in via an update site. The location of the update site: Setup your preferences Go into the Eclipse preferences and search for the PBDT category. You are able to tweak some default variables and choose the location of the PixelBender Toolkit. Create a new project With FDT
beinteractive さんの twitter でのコメント。 Player10 で結構な長さのint配列に対して演算をしなければならない場合、 1. ただのArray 2. Vector.<int> 3. Vector.<int> を BitmapData に setVector して、Shader (Pixel Bender) で計算後、 getVector のどれが一番速いんだろう を受けて、自分も気になったので調べてみました。100 万個強のデータに uint を加算するテスト結果は以下の通り。 Array => 361 ms Vector => 188 ms Shader + Vector => 35 ms Shader + Vector の組み合わせは Array より十倍近く早い結果に。今回は簡単な加算のみですが、色々と試してみる価値がありそうですね。試したコ
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