![ZBrushでゼロからつくる、フィギュアのCGモデル。全工程のメイキング動画3時間半! | CGトラッキング 世界のCGニュースを集めてみる](https://cdn-ak-scissors.b.st-hatena.com/image/square/a9e7f1752b1aa25f66ed6cbfa1f1384ae636120b/height=288;version=1;width=512/https%3A%2F%2Fcgtracking.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F05%2F140515_figure.jpg)
最近オープンした、ミラクリニックの大阪梅田院がめっちゃ気になるなぁ。 医療脱毛なのにすごい安くていい評判も聞くけど、ほんとに痛くないのかな? 通っている人の口コミをみてみたいなぁー。 なんて気になったので、ミラクリニックの大阪梅田院についてSNSやネットで調べてみました。 そう思ってSNSを中心に調べてみたら、、、口コミや評判も良いじゃない♪ ちなみに、似たようなサービスや商品があるかも?なので、今回調べてみたのはこちらになります。 オープンしました! ミラクリニックの大阪梅田院ですが、すでにオープンしています!(2022年6月1日オープン済) もちろんですが、オープンしたてなんでめっちゃ予約が取りやすいです。 ただし!!人気のある医療脱毛院なので早めの予約が良いかも?!
EN: If you like part 1 and part 2 and want to support the creation of part3 of this series, please use this gumroad page - https://gumroad.com/cgzen and buy it for 3$. You can download 720p version of the videos and you will receive additional files like the final model in .ztl format, as well as the custom alphas (shown in part 2) used during its creation. Part1: In part 1 of this tutorial, we
ZBrushのカスタムブラシやフィギュア用のベースメッシュ、カスタムUIをまとめたSK_Pack(2020.1.1)_v1を公開しました。 ZBrush 2020.1.3動作確認済。 ダウンロード先(内容はどちらも同じです) [1]Gunroad [2]ArtStation Download 更新履歴 --(2020.1.1)_v1-- ・Base_x6_x7c.ZTLをBase_x6_x7e.ZTLに変更しました。マネキンのサイズを200mm前後に変更しています。 ・Body4.ZTLをBody5.ZTLに変更しました。素体の形状を変更しています。Gumroadの容量制限によりサブディビジョンレベルを4→3にしました。 ・MoveAC.ZBPブラシを追加しました。AccuCurveをオンに設定したMoveブラシです。主に毛先の移動に使用します。 ・SK_crease.ZBPを追加しました
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More Info here: http://eat3d.com/zbrush_hardsurface In this DVD, Instructor Mike Jensen goes into depth on many hard surface techniques in ZBrush. Mike starts off by explaining in detail many techniques like customizing the ui, creating meshes, brushes, and stamps. Next he then takes you through the process of creating an entire mechanical character and covers everything from starting with a co
Hey guys I've made a tutorial for the creation of this ugv's leg system taking inspiration from the boston dynamics big dog/wild cat designs! I cover pretty much my whole hardsurface workflow in zbrush alone. I'm willing to make more in depth tutorials if anyone else needs anything or my video isn't covering something you want to know / don't understand! thanks for your time! reference image used:
A little while back, Pixologic and the Gnomon School of Visual Effects hosted a User Group Meeting with the team from Naughty Dog Games. This was the company behind, “The Last of Us” – one of the most successful games of 2013 and receiving of critical acclaim for its art direction. We have previously shared recap videos from the event. Unfortunately, one evening was simply not enough time to spend
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