These are other materials I made for different parts of Uncharted 4. Using Marmoset Toolbag for presentation reasons here.
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Clothes & Drapery Course If you are looking for more in-depth tutorials on creating clothes and folds in ZBrush, take a look at the ‘Clothes and Drapery’ course from the Odd Spirits Of Z project! A Simple but powerful trick… This is going to be a quick guide to show you a simple, but really cool trick to create certain types of cloth and drapery in ZBrush. The idea for this tutorial came from the
22言語で110以上の国々にゲームやエンタメニュースを配信しているIGN。IGN JAPANオープン記念企画の一環として、そのうちの14のオフィス(20カ国以上の国を代表)に日本のゲームがそれぞれの地域でどういう受け止められ方をしているのか聞いてみた。海外の多様なものの見方がわかる興味深い答えが返ってきたのでご紹介したい。 IGN USのRyan McCaffrey 「(アメリカでは)日本のゲームは未だに愛されていると思います。任天堂がやることに対するリアクションを見てもそうですし、ファイナルファンタジーはいつも通りの盛り上がりを見せています!」 IGN ハンガリーのLaszlo Benyi 「ほとんどのゲーマーにとって、日本のゲームは独自のカテゴリーとして認識されていると思います。もちろん、ファイナルファンタジー、マリオ、鉄拳といった作品は皆知っていますが、他の大型タイトルはそれほど知ら
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