エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Android Porting Notes
Here goes the porting guide of Android to real ARM device. 1) Frame Buffer Android using "fb0" in... Here goes the porting guide of Android to real ARM device. 1) Frame Buffer Android using "fb0" in following order. 1. /dev/graphics/fb0 2. /dev/fb0 You need to tune following factors * frame buffer size * use double buffer to "memory mapped files" * you have to span virtual resolution 2x times in driver inside. * xres_virtual = xres * yres_virtual = yres * 2 * double buffering * using IOCTL comman
2011/04/26 リンク