エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Building Qt, PyQt, PySide for Maya 2013 - Part 2
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Building Qt, PyQt, PySide for Maya 2013 - Part 2
A “right from the source” blog for plug-in developers working with Autodesk Maya, Autodesk Motion... A “right from the source” blog for plug-in developers working with Autodesk Maya, Autodesk MotionBuilder and Autodesk FBX. This is a continuation of the previous post and this time we will focus on building PySide. PySide [http://www.pyside.org/ or http://qt-project.org/wiki/PySide/] is a python binding to the Qt library. Because Maya uses Qt internally, you can use the PySide modules in Maya pyth