エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Rotate Object to Euler Angle using Physics?
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Rotate Object to Euler Angle using Physics?
I'm certain I'm probably doing this wrong, so I'm asking here to find out the right way. I am try... I'm certain I'm probably doing this wrong, so I'm asking here to find out the right way. I am trying to rotate a rectangular object's localRotation to a euler angle on the Z axis. I am currently using a kinematic rigidbody and the following code to 1) Calculate the new Z rotation by adding some euler angles to the local rotation, and 2) Using a Quaternion.Lerp to have the rotation occur over a spe