エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Unity3D and C# - Coroutines vs threading
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Unity3D and C# - Coroutines vs threading
I’m developing a terrain generation system. The terrain is split up into smaller chunks which can... I’m developing a terrain generation system. The terrain is split up into smaller chunks which can be loaded and deloaded. The problem is that the generation of the chunks can be a bit on the heavy side. This can cause small noticeable lags as you walk around. My first thought was to add threading support by doing all heavy calculations in a thread (Since I know the Unity3D API is not thread-safe I