エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Why you need a local partner in Japan - Joi Ito's Web
Recently I was quoted in the Japan Times in an article about Facebook's Japan launch saying: Wedn... Recently I was quoted in the Japan Times in an article about Facebook's Japan launch saying: Wednesday, June 25, 2008 Japanese Facebook takes Model T approach By LISA KATAYAMA [...] Joi Ito, a venture capitalist and CEO of Creative Commons, points out the importance of staying humble and of maintaining the mind-set of a startup. "You need to assume your brand in the U.S. means diddly squat in Japa
2008/08/10 リンク