エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Inside the next Xbox: Project Scorpio tech revealed
"As we landed on 4K, Andrew [Goossen] and team did a pretty deep analysis," Gammill continues. "W... "As we landed on 4K, Andrew [Goossen] and team did a pretty deep analysis," Gammill continues. "We have this developer tool called PIX [Performance Investigator for Xbox]. It lets us do some GPU trace capture. He and his team did a really deep analysis across a breadth of titles with the goal that any 900p or better title would be able to easily run at frame-rate at 4K on Scorpio. That was our big
2017/04/07 リンク