エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
ミクロコスモスとしての色彩環 : ドローネーとグレーズによる一九三〇年代壁画制作の原理
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
ミクロコスモスとしての色彩環 : ドローネーとグレーズによる一九三〇年代壁画制作の原理
In the 1930s a number of mural-painting projects such as those of the Universal Exhibition in Par... In the 1930s a number of mural-painting projects such as those of the Universal Exhibition in Paris (1937) were executed by Robert Delaunay (1885-1941) and Albert Gleizes (1881-1953). Their chief characteristic was the use of complementary colors arranged in concentric circles. Since this could already be seen in Delaunay's <Disque> (1913), the later work has attracted little attention. This paper