エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
ジャン・シベリウスの《交響曲第二番》における表現手法と作品受容
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
ジャン・シベリウスの《交響曲第二番》における表現手法と作品受容
The aim of this paper is to explore the nationalistic and modernistic aspects in the Second Symph... The aim of this paper is to explore the nationalistic and modernistic aspects in the Second Symphony of Jean Sibelius through the examination of its musical expression and reception. By virtue of its historical backdrop, Finnish audiences have considered the symphony to be nationalistic. Sibelius's musical expression such as the insistent repetition of a short melodic phrase, which is related cert