エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
物言えぬ「白痴」と黒人の声 : 『響きと怒り』におけるベンジーの「黒さ」
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
物言えぬ「白痴」と黒人の声 : 『響きと怒り』におけるベンジーの「黒さ」
The question of racial blackness in white writers' works, which is still a moot point in the fiel... The question of racial blackness in white writers' works, which is still a moot point in the field of literary studies, arises when we consider William Faulkner's description of Reverend Shegog's sermon in The Sound and the Fury. Though some critics argue that the representation of black speech and accent assumes the character of Afro-American traditional counter-culture, it holds the possibility