エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Jim Jarmusch’s “Paterson” and the Myth of the Solitary Artist | The New Yorker
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Jim Jarmusch’s “Paterson” and the Myth of the Solitary Artist | The New Yorker
Adam Driver and Golshifteh Farahani in Jim Jarmusch’s film “Paterson.”PHOTOGRAPH BY MARY CYBULSKI... Adam Driver and Golshifteh Farahani in Jim Jarmusch’s film “Paterson.”PHOTOGRAPH BY MARY CYBULSKI / WINDOW FRAME FILMS Jim Jarmusch is among the rarest and most precious filmmakers of our time, because, at his best—as he is in his new film, “Paterson”—he conjures an entire world of his own imagination. He does so with his wry and tamped-down tone, his loping rhythms, his puckishly frontal composit