エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
A Cheaper Airbag, and Takata’s Road to a Deadly Crisis (Published 2016)
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
A Cheaper Airbag, and Takata’s Road to a Deadly Crisis (Published 2016)
Linda Rink holding a Takata airbag inflater. At least 14 people have been killed by the faulty de... Linda Rink holding a Takata airbag inflater. At least 14 people have been killed by the faulty devices.Credit...Rajah Bose for The New York Times In the late 1990s, General Motors got an unexpected and enticing offer. A little-known Japanese supplier, Takata, had designed a much cheaper automotive airbag. G.M. turned to its airbag supplier — the Swedish-American company Autoliv — and asked it to m