エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
没後70年 吉田博展 – ダイアナ妃が愛した日本の版画があります。洋画家としての素養を持ちながら版画家として新たな境地を切り開いた吉田博(1879~1950年)の木版画です。本展は、吉田博の没後70年にあたる節目に、後半生の大仕事として制作された木版画を一挙公開します。
記事へのコメント3件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
没後70年 吉田博展 – ダイアナ妃が愛した日本の版画があります。洋画家としての素養を持ちながら版画家として新たな境地を切り開いた吉田博(1879~1950年)の木版画です。本展は、吉田博の没後70年にあたる節目に、後半生の大仕事として制作された木版画を一挙公開します。
There were Japanese prints loved by all over the world. It was a woodcut by Yoshida Hiroshi, who ... There were Japanese prints loved by all over the world. It was a woodcut by Yoshida Hiroshi, who opened up a new frontier as a printmaker while also having the basics of a Western-style painter. In this exhibition, on the 70th anniversary of Yoshida\'s death, the entirety of his woodcuts, the major accomplishment in the latter half of his career, are presented.
2021/11/02 リンク