エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Tracking Assets in the Production of 'Final Fantasy : The Spirits Within'
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Tracking Assets in the Production of 'Final Fantasy : The Spirits Within'
Originally published in the proceeding of Game Developers Conference 2002, San Jose, March 19-23,... Originally published in the proceeding of Game Developers Conference 2002, San Jose, March 19-23, 2002. Converted to HTML by the author. Tracking Assets in the Production of 'Final Fantasy : The Spirits Within' Shiro Kawai Square USA Inc. 55 Merchant St. Ste. 3100 Honolulu, HI., 96813 1. Introduction In early 1997, Square USA opened a studio in Hawaii to produce a full CG feature film, whic