Everyone loves a public offering! It’s a coming out party for your favorite company, a liquidity event for your shareholders, and a fun opportunity to dress up and ring a bell. Within the ad tech sector there are a surprisingly large number of companies talking about going public in 2013, so here’s a handy preview of the year to come based solely on my unbiased opinions*. Let me know what I got wr
【ad:tech東京2012レポート(1)】Facebookとユニリーバが語るこれからのマーケティングに大切なこと 世界最大級のデジタルマーケティングイベント「ad:tech tokyo 2012」 1日目キーノートの内容をレポートします! こんにちは、SMM Labの小川です。 第4回を迎えた日本最大級の国際的デジタルマーケティングカンファレンス「ad:tech Tokyo(アドテック東京)」が、10月30~31日に東京国際フォーラムで開催されました。現時点におけるデジタルマーケティングのベストプラクティスを議論し、情報・知識を交換する世界的なイベントということで、そのエッセンスをみなさんと共有すべく、SMMLabが参加したカンファレンスの内容をご紹介します! まず初回は、1日目午前中に行われた2つのキーノート、Facebook Mark D’Arcy氏と、ユニリーバ Babs Ran
Microsoft has written off nearly the entire value of aQuantive, the ad tech company it bought for $6.3 billion in 2007. The aQuantive deal was Microsoft's biggest acquisition until the company bought Skype for $8.5 billion last year. It came, too, at a heady time for tech acquisitions. Google had just bought DoubleClick for $3.1 billion, part of a years-long effort to build out the pipes of online
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