What will it take to win in 2020? Looking six years into the future of digital media is no easy task, argues Scott Ferber, Videology, CEO. Three years ago, who could have predicted that 40% of all US brands would use programmatic buying platforms as our recent online advertising survey showed? And today, many major agency holding companies are projecting that within the next three years, 30 to 50%
スティーブ・ジョブズが嫌った2つの言葉 元アップルのマーケティング担当副社長だったAllison Johnson氏が99Uのインタビューで、スティーブ・ジョブズには「ブランド」と「マーケティング」という2つの言葉が禁句だったと語っていたとEntrepreneur.comが記事にしていました。 以下、インタビューから。 スティーブによると、人はブランドをテレビの広告やCMなどと結びつけて考えています。最も重要なことは人と製品の関係性です。だから「ブランド」という言葉は禁句でした。 In Steve's mind, people associated brands with television advertising and commercials and artificial things. The most important thing was people's relationshi
“Data-Driven Thinking” is written by members of the media community and contains fresh ideas on the digital revolution in media. Today’s column is written by Jay Friedman, chief operating officer at Goodway Group. I thought the days when companies promised awesome algorithms without offering any details were over. Companies like AppNexus or DataXu are transparent with their algorithms, which are u
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