はじめてUnity勉強する人にはこのチュートリアルがめっちゃおすすめです https://t.co/yEZjGdKCMQ

はじめてUnity勉強する人にはこのチュートリアルがめっちゃおすすめです https://t.co/yEZjGdKCMQ
Reactive Programming by UniRx �for Asynchronous & Event Processing This document introduces Reactive Programming and UniRx, which is a Reactive Extensions (Rx) library for Unity. It discusses how Rx allows for better event handling and asynchronous programming in Unity by treating events as observable sequences. UniRx brings the benefits of Rx such as LINQ-style querying and orchestration of event
スライド中で登場するサンプルはこちら http://torisoup.net/unirx-examples/ UniRxを使えば「非同期処理」「イベント処理」「判定が複数フレームにまたがる処理」といった時間が絡んだ処理全般をとても簡単に記述できるようになります。今回はUniRxの便利な利用例をいくつか紹介したいと思います。
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く