エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Fun with Lisp: Programming the NES
"Low-level programming is good for the programmer's soul." -John Carmack When the complexity of m... "Low-level programming is good for the programmer's soul." -John Carmack When the complexity of modern computing gets fatiguing, I look back to the simpler machines of my childhood. I grew up surrounded by various 8-bit and 16-bit machines (most of them already a few years outdated at the time), but my favorite of the bunch is the Nintendo Entertainment System. It's a small machine, even by '80s s
2012/02/07 リンク