エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
'Dirt' procedure
Is there a way to automagically create the effect of dirt gathering in corners and angles on an o... Is there a way to automagically create the effect of dirt gathering in corners and angles on an objects surface? I have the default ZBrush material in mind or the general grubbiness of a metallic object that has been handled, or perhaps the way the patina gathers in the crevices of a bronze sculpture. I was thinking of baking an AO pass and manipulating it in some way. Is this the right approach?