エントリーの編集
![loading...](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/common/loading@2x.gif)
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント1件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
![アプリのスクリーンショット](https://b.st-hatena.com/bdefb8944296a0957e54cebcfefc25c4dcff9f5f/images/v4/public/entry/app-screenshot.png)
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Adding Emotional Characteristics to Consumer Electronics with Pete Froslie
"Babble" (Froslie, 2006) Interview/Article by Jonah Brucker-Cohen In the technologically advancin... "Babble" (Froslie, 2006) Interview/Article by Jonah Brucker-Cohen In the technologically advancing world of consumer electronics and toys, it seems that manufacturers are attempting to pack more features into devices without any regard for their emotional and nostalgic appeal. Playfully examining the toys and games from his childhood, artist Pete Froslie attempts to bring out the human side to dig
2007/10/25 リンク